the Philosophy

Live with NO Limits, Love with NO Regrets

Copyright by miz.adeqla

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool

Tuesday, March 15, 2011

BORED !!!

bosannya.. xtau nk buat apa pun.. balik2 game zombie yg x abis2 lg ni..
xpun skodeng wall org dlm fb.. org da xda keja kn  jd... begitulah kejadiannyaa...
layan youtube, baca isu semasa, masuk cnn tgk perkembangan tsunami kt jepun..
masuk bbc news, macam2 ada dlm internet ni skng, ada news tipu, ada yg btl, ada yg dilebih lebihkan..
macam2... tp aku tetap rasa bosan jg.. berkawan ngn laptop ni la.. huh!!!

mengantuk tp xleh nk pejam mata, segar pla la mata ni.. adoyaiii.. insomnia ka aku???

nasib la public diary ni wujud, teringat kt public dairy ku yg da berabuk ni, kesian pla.. drpada xbuat apa2 baik aku corat coret bersihkan habuk2 dlm blog aku ni kn.. hehehee

nak tulis apa lg ni, xda idea lnsg.. rasa blurrr.. mcm2 ada dlm otak tp xterluah.. xtersusun ayat mcm coretan aku yg da merapu rapu ni...
agaknya otak ni da berat sgt ngn data, mgkin perlukan defragmented agaknya... baru bole digunakan, jd xda la data dia berterabur mcm statement aku yg ada ni kn.. huhuuuu...

ting tong..... ting tong...ting tong...
really, i feel nothing ----> a.k.a BluRrrrrrrrr

~~miz adeqzLa~~

No comments:

Post a Comment