the Philosophy

Live with NO Limits, Love with NO Regrets

Copyright by miz.adeqla

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool

Tuesday, January 4, 2011

Hari Pertama Kerja di Tahun Baru

hari pertama kerja di tahun baru ---> 03-01-11
pagi-pagi lagi office dah sunyi senyap ja mcm malaikat lalu lah pula..
baru ingat nak tanam semangat baru, perjuangan yg satu...{utk kerja baru kalau dapatlah}
azam nak cari keja baru yang lagi bagus, bukan kata kerja sekarang tak  bagus tapiiii... banyak tapinya tu.. sukar untuk di ungkapkan...  kalau ada yang kenal dgn budak2 opisku boleh la tanya..tapi jgn cakap aku yang bagi tau hehhe...
tgk muka suma org mcm malas ja..huh!! aku lg bertmbah tmbah la semangat aku turun, aku lagi la malas kan... rasa slow sangat jam tu bergerak... aku bosan wei...
dibuatkan cerita, lepas lunch ada lak member kat opis tu offer aiskrim ada 3 tupperware lagi tu dlm fridge...
apa lagi, aku xpernah tolak rezeki.. hahhaa..
sambil kerja sambil buat kerja.. pekerja rajin sambil makan bos xmarah pun.. janji bos besar xnampak.. hahhaa... punya lah tamak, selagi xpenuh xpadat mug tu selagi tu ambil lagi..

ada 3perisa.. coklat, vanilla & strawberry..
nyum2...sedapp
kejap jer abiskan satu cawan..
terima kasih mike powell, belanja kami aiskrim..
licin kan.. hehhee

 begini la kehidupan ku di opis bila bosan.. meja bertimbun dgn kertas tapi makan-makan mesti ingat,
drawer yang bwh sekali tu khas untuk mini store makanan aku.. 
bos tau kan.. diam-diam tau, aku da upah gula-gula free atas meja bagi tutup mulut
hehheheee..


~~miz adeqzLa~~
Enhanced by Zemanta

No comments:

Post a Comment