the Philosophy

Live with NO Limits, Love with NO Regrets

Copyright by miz.adeqla

Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool

Friday, January 7, 2011

Jangan Tidur lagi

adoyaiii, da kul 2 pagi da...'
kalo time p.ramlee mcm ni malam masih muda katanya.. hahhaa
tapi mgkin ini da kira tua kalo bsok kerja lol....
mcmana la aku nk bngun sok pagi ni kalo smpi time mcm ni pun xtidur lg, nk kena bngun kul 6 lak tu...
adededeee...
Tadi da tidur, terjaga da xboleh lelap da.. segar la pla mata ni pepagi buta mcm ni...
apa lagi, aku pun mula la mengarut kt blog aku ni, suka aku la kn aku punya blog bkn org lain punya pun...aku mengarut bknnya mencarut pun... muehehheheee....
bkn aku kacau org pun, aku tulis blog aku bkn usik orang pun, kadang2 ja 'ter'mengata sebabnya.. adalah.... xpuas hati ka saja luah rasa hati ka.. itu la gunanya blog kan a.k.a public diary...
mesti ramai kn yg jadi musang, jd kelawar malam2 cam ni..
aku x.. aku cuma salah seorang manusia yg sering terjaga malam lalu tolong men'jammed'kan lalulintas kt jaringan tenet2... hahhahaa...
bila terjaga mlm2 mcm ni kn msti lapar pnya.. adessss... nasib baik ada snickers.. i love snickerss... muahh..muahh..muahhh... bole la bt perut ku berisi mlm2 mcm ni...
sayup2 aku dgr ada org ber karoke lg la.. agaknya kt kedai mkn hujung tu, kuat gak bunyinya smpi bole dgt kt cni, bole tahan gak jauh ni..  tu semua orang2 yg xreti2 tidur lg la tu, bole nyanyi smpai pg gitu.. caya la..
aku pla, bole menaip smpai pg gak.. hahhaa.... percaya x.??? xpercaya kn sebabnya------->>> aku da nk tidur... kena paksa mata tu tidur, aku saja jak ni menaip & berfikir bg otak letih br bole tidur... taip2 fikir2 jgn byk2 nti sok pg migrain pla... okokokkkk.... silakan tidur skng...
nite & sweet dream.... zzzzzzzzzzzzzzz

~~miz adeqzLa~~

No comments:

Post a Comment